Сезон 1, серия 2: Carlos Bilardo, Diego Maradona, Simeone, and a city like Seville. An explosive mix that changed his life and his playstyle forever. The first problems appear during the 2020-21 season. We get to know Simeone in defeat. The warmth of family is needed more now than ever.