Smart Destroyers
S2, E9: Discover weapons that are super intelligent including, The Protector - an unmanned attack boat, the Intelligent Munitions System - the mine that thinks for itself, the super accurate Archer howitzer, and the Squad Mission Support System robotic vehicle.