Сезон 1, серия 5: Viktor and Mika are mired in AI chaos when they install a new controller. Between dealing with a talking fridge and an overzealous Smart Home system, Felix, a professional ‘wait-person,’ informs them that most jobs will soon no longer exist anyway! And so a heated discussion erupts about the value of human labor in this age of AI: will service technicians soon be superfluous?