Smells Like E-Spirit
시즌 1, 에피소드 6: Don cheats on Betty-- sh*t wrong show again! Benny tries out for the E-sports team as Truman learns the pitfalls of cinema verite. Meanwhile, Derica becomes Dale’s campaign manager as he runs in a heated race for Spirit Chair.