Smells
시즌 1, 에피소드 1: Richie and Eddie return home after another depressing night trying to pick up women and failing miserably. Eddie suggests that he puts an ad in the local paper so Richie begins to read through the dating pages of the local rag. There he spots an ad for a pheromone spray that women are unable to resist, this is something that appeals to him even more!