Smoked
S12, E24: When a woman is murdered during an afternoon shopping trip with her daughter, Detectives Benson (Mariska Hargitay) and Stabler (Christopher Meloni) are called in because she was scheduled to testify in their high-profile rape case. As the detectives continue to investigate the correlation between the murder and their case, they discover unlikely friendships that will lead them to the truth.