Smokey and the Bandit
S6, E3: Dexter is confronted with a sobering glimpse of his own potential future when a serial killer from his past makes a startling reappearance. Travis struggles to keep his mentor happy, as he and Gellar prepare their next twisted tableau, ensuring Debra's next task will be a daunting one.