Smothered and Covered
S36, E12: Guy Fieri is covering all things smothered, starting with some mole sauce masters in Salt Lake City. Then, in Florida, a diner is dishing out down-home comfort food like biscuits and gravy, and a joint in Reno, NV, is servin' up sweetbreads in style.