Smuggler's Blues
S1, E15: Crockett (Don Johnson) and Tubbs (Philip Michael Thomas) go on a voluntary assignment to Colombia to track down the powers behind a number of vicious killings involving whole families of smugglers. Guest starring Glenn Frey.