T1, E7: With the detained passengers secretly moved and subjected to painful experimentation – and Cal’s health directly linked to them – Ben takes advantage of an old friend to find out where the passengers were taken. Meanwhile, a mysterious new version of the calling pulls Michaela into a murder investigation that has deep personal ramifications for her.