Snake Eyes
S7, E13: The BAU tries their luck in Atlantic City when the team is called in to investigate a series of ritualistic casino-related murders. Also, after a spat with her boyfriend, Kevin, Garcia thinks she and Morgan may have gotten a little too friendly with each other. Dean Cain Guest Stars as Down-On-His-Luck Gambler Curtis Banks.