Snake, Rattle, and Roll
S1, E3: From stadiums to amusement parks, Arlington has the Texas buyers on the lookout for memorabilia and collectables. Ricky and Bubba play up their country roots in an attempt to juke the competition. Lesa Lewis treads on a snakeskin ensemble. And Victor Rjesnjansky goes after a scooter with a three thousand dollar potential. Though the buyers search for storage gold--in this arena, it's a silver item that takes first place.