Snap Judgement
S2, E5: Ms. Snap decides to run for School Council and is thrown into a world of double standards. While Ms. Bennigan, Mrs. Adler, Ms. Feldman, and Ms. Cannon help with the campaign, Ms. Watson takes longer to get on board.