Snoop, There It Is
시즌 4, 에피소드 3: Lynn, distrusting of her celibate relationship, tracks down Sivad's ex-girlfriend in an attempt to learn more about his sexual history; Joan and William struggle to stop Toni from going on wild shopping sprees.