Сезон 1, серия 1: Danny Rand returns to NYC after being presumed dead for fifteen years in hope that his old life will fulfill him in a way that his time as the Iron Fist in a mysterious monastery could not. The return to the familiar, however, allows the long gestating emotional pain of the crash to creep to the surface.