시즌 1, 에피소드 6: Viktor is quite excited: he is to meet Mika’s girlfriend, Ruby, for the first time! An artist, she’s quite the fiery character – and reminds Viktor of his ex-wife, which really irritates Mika: His mother is nothing like her! Between discussions about pathogenic beauty ideals and weird photo shoots, things actually get dangerous for a moment: Did Viktor forget to check the power cables?