So Long, Dawn Long
Сезон 3, серия 18: Conrad finds himself caught between his duties as a doctor and his loyalty to Kit, when he discovers that her son-in-law may be suffering from a serious disease. While moonlighting at a long-term care facility, Devon and Nic make a shocking discovery about a former patient who fell victim to Cain’s manipulative practices. Meanwhile, after jumping into a new opportunity as a TV doctor, Bell is left without any surgeries and The Raptor brings him in to help on an important case.