So Many Tears
S1, E3: Tupac's legal troubles escalate, with multiple different arrests in different states, culminating in his being charged with sexual assault in New York. Afeni is the voice of the New York Panther 21, defending herself at trial and shocking the world when the verdict comes down. Tupac's criminal trial comes to a different end.