Soar Like a Diesel
T5, E1: Heavy D and the crew transform a rundown Canadian logging truck into a maxed out, custom semi to transport their builds cross country. And Diesel Dave and the Muscle go head to head building two ultimate Diesel Daily Drivers for their next truck giveaway.