Social Changed the Game
Сезон 1, серия 2: Has social media hurt or helped skateboarding? Look at the impact of social media on pro skateboarders and how the modern pro utilizes social media to manage their own brand. Is it the new normal, or an insatiable beast that dilutes the sport?