Sofia Lopez, Pt. 2
시즌 1, 에피소드 9: Christian accompanies his sexy girlfriend, Kimber Henry (recurring guest star Kelly Carlson), to a spa where they encounter rival plastic surgeon Merrill Bobolit (recurring guest star Joey Slotnick).