Soft Eyes
S4, E2: Herc's soft-duty job with the mayor takes an unexpectedly hard turn. Despite the potential damage to her career, Pearlman provides Freamon and Sydnor with subpoena ammunition for their 'grizzly bear' hunt in City Hall. Carcetti concentrates on games he can win; Namond gets some grooming advice from his father, Wee-Bey; Marlo plays Robin Hood with the neighborhood kids, though Michael isn't taking; Bubbles brings an apprentice into his mobile-emporium business; Cutty juggles his landscaping job with a volunteer gig as a boxing mentor, eyeing Michael as a pupil; Prez braces for his first day as a schoolteacher. At the televised mayoral debate, Carcetti drops a bombshell on the mayor.