Solo
S4, E8: Janet (Andrea Roth) plans for revenge when she learns Tommy (Denis Leary) gave her baby to Sheila (Callie Thorne). Franco (Daniel Sunjata) questions his marriage proposal to Natalie (Sherri Saum) in light of Alicia (Susan Sarandon) and Keela's (Cailin Stollar) return. Tommy faces his ghosts.