Solving Inequalities
Сезон 1, серия 6: You've already used inequalities to express the set of values in the domain of a function. Now study the notation for inequalities, how to represent inequalities on graphs, and techniques for solving inequalities, including those involving absolute value, which occur frequently in calculus.