Some Enchanted Evening
Сезон 1, серия 13: A real-life drama of Armed & Dangerous is played out when the notorious Babysitter Bandit is hired to sit the Simpson kids! A roller coaster ride of naked terror, stirring courage, and Homeric stupidity.