Some Like It Bot Part 1: Eighth Grade Runner
Сезон 12, серия 21: When Tina's new shirt is ridiculed by Tammy and Jocelyn in a Wagstaff News segment called "Wow or Weird," she turns to her erotic friend-fiction and writes about a futuristic world in which she is a robot.