Somebody's Watching Me
S4, E6: When a beleaguered Jane spills hot coffee on a stranger, a viral video of Jane’s bad day potentially jeopardizes her career and reputation. Meanwhile, the squad rushes to solve a puzzling murder case involving a conspiracy theorist.