Сезон 1, серия 3: Rayna immerses herself in her kids’ lives and her husband’s campaign, and is sobered to learn that she and Teddy are facing financial ruin; Juliette offers Deacon an exclusive contract to write and tour with her; and Juliette’s troubled mother, Jolene, re-enters her daughter’s life in dramatic fashion. Meanwhile, Scarlett and Gunnar’s big break with Watty is threatened.