Someone Else's Eyes
S2, E9: Ruth continues to help an injured Nikolai recover, but her patience is tested when she discovers just how he broke his legs. Brenda's escapades help her to write, but her feelings about being engaged grow more muddled--especially after Billy's release from the hospital.