Someone Else's Shoes
S17, E4: The NCIS team links a bizarre crime scene at Arlington National Cemetery to a string of attacks on homeless veterans. Also, Vance orders McGee, Bishop and Torres to complete hours of evidence garage cleanup duty for withholding information.