Someone Who'll Be By Your Side
Сезон 1, серия 4: When Futaba texts in sick, Takeda is the only one out of the loop because he doesn’t own a smartphone. He decides to go to her place to check on her. Afterwards, Futaba helps Takeda choose a smartphone. But when he suddenly texts in sick...