Something Better
S5, E14: When a group of American missionaries become hostages during a violent uprising abroad, Dalton must confront demons from his past in order to help Elizabeth secure their safe return home. Also, Stevie takes over Russell's social media presence, and Henry helps his niece, Sarah (Emelyn Daly), mentally prepare for her military deployment.