Something Narwhal This Way Comes/C.H.U.M.S
Сезон 13, серия 4: Two familiar faces from SpongeBob's past visit Bikini Bottom, but they bring a big problem along with them. After falling down the drain, Plankton finds an unlikely ally in the sewers.