Something, Something, Something Dark Side, Part 1
S8, E20: Holy ship! The Family Guy empire strikes back with another hilarious parody of your favorite sci-fi saga! May the laughs be with you as (Chris) Skywalker joins forces with (Peter) Solo and Princess (Lois) Leia to battle (Stewie) Vader and his Imperial minions. A host of new characters come along for the wild ride, including Mort Goldman as Lando Calrissian, Chris’ boss Carl as Yoda, and the Giant Chicken as the nefarious Boba Fett. It’s an outrageous, out-of-this-world experience you’ll “saber” for light-years to come!