Something Sweet
S33, E6: It's Diners, Drive-Ins, Dives and decadence … with plenty of sweet to go along with the savory! First up, Guy Fieri's in Kansas City, MO, where a brunch spot is serving up a vegan treat rich enough for any meat eater.