Charmed Something Wicca This Way Goes
S7, E22: When the sisters try to divert Zankou's attention from the Nexus, he hatches a plan to absorb all their powers. However, when the girls realize what Zankou is up to, they are faced with a life altering decision: sacrifice their powers or their lives.