Sonia
S1, E1: Toledo, Spain, 1997. Sonia, an NGO leader, helps Moroccan strawberry pickers rebuild Fuensanta as their settlement. Radi, a Muslim boy, begins to show strange behavior after going into the ruins of the village church's basement. Safir, the religious leader of the Maghrebi community, believes it's due to the presence of a jinn, a Muslim demon.