Сезон 1, серия 4: A man gets a Valentine's surprise when he breaks out in a rash after intimacy with his girlfriend, a professional fighter incurs a major injury in bed; a man dressed as a vampire comes the ER with a concussion and his girlfriend can't remember the cause.