Sorry, Did I Lean on Your Laugh?
S1, E3: Will, Jason and Sean hit the Big Apple for another set of shows and an obscene amount of room service. With guests David Letterman and Alexandria Ocasio-Cortez, plus an extra-special cameo from a friend in town.