Sorry Doesn't Always Make It Right
시즌 17, 에피소드 11: A newlywed couple is injured in a car accident; Jackson's generosity with COVID-positive patients goes a bit too far; Hayes works to rebuild Maggie's confidence and convince her to perform an extremely risky heart surgery.