Sorry Mary, I’m Losing Faith
S2, E2: Bridgette misses a date after unexpected news at Ally’s birthday dinner sends her spiraling towards a religious rediscovery. Rafi struggles to establish boundaries with Bridgette in their co-parenting arrangement. Tutu and her sister Jackie are left to sort through their memories of the past.