Sorry Neighbors, Cause These B... Are Moving In
Сезон 1, серия 1: Jersey Shore BFF's, Snooki and JWoww, decide it's time they move in together and have one last hurrah before their relationships back home get too serious, but Snooki's two big secrets for Jwoww will change everything.