Sorry Seems to Be the Hardest Word
S10, E9: When an unexpected malpractice suit turns Callie's world upside down, her supportive father (Hector Elizondo) arrives and shares an interesting secret with her. Meanwhile, through flashbacks, we learn some surprising details about Callie and Arizona's marriage.