S1, E4: Someone’s been spraying toxic pesticides on crops, which is hurting all the bees! They’re in dire need of help, and if the bees die, so will all the flowers and plants that they pollinate! Only the MeteoHeroes can prevent an environmental catastrophe, and there’s no time to lose!