Sound and the Fury
S7, E3: Rayne's temper flares at the market. Tigerlily and Adnan officially marry. Veah plans to bring her ex to meet her new boyfriend. Ingrid is overwhelmed by Brian's physical needs. Loren puts a ticking clock on his relationship.