Sound of Destiny
S1, E4: The Light Music Club's members are finally together, and with the School Fair only two weeks away they begin to practice. With their schedule almost murderously tight, Kazusa proposes a plan to fix their biggest problem, Haruki's guitar playing. After a great deal of training, the three finally master their first song, White Album.