Sound the Alarm
S2, E5: Rebecca recalls first meeting Pilcher as an architect and the creation of Wayward Pines is revealed. Theo is shocked by a secret Rebecca divulges to him; Teresa tells CJ and Adam she wants to live outside the protected walls as Megan experiments on the first female Abbie that has been captured.