Soundcheck/Double Trouble
S1, E2: Soundcheck - Olive and Otto must figure out how and why things are disappearing around town when all Otto wants to do is listen to a song by his favorite band, Soundcheck./ Double Trouble - Debbie from Debbie's Pizzeria has doubled...not once, but twice, creating four Debbies! When one of the four Debbies goes missing, Olive and Otto need to find her.