South of the Border, Part 1
Сезон 2, серия 10: In the first half of this special one hour episode, Earl and Randy face problems in their quest to take Catalina off Earl's list and bring her home after she was deported because of Earl. Joy's friendly attitude causes the neighbors to get closer and Darnell doesn't like it at all.