South Side Rules
S5, E10: Frank is having a ball with new sick friend Bianca, but when Bianca thinks Frank might be developing feelings for her, she kicks him to the curb. But Frank returns to put up a fight, assuring her that he won't put her through what her family is putting her through. She relents when he promises he won't ask her to seek treatment.